Kaikkivaltias Jumala on äskettäin suorittanut uskovien ylöstempauksen. Tempaus tapahtui kahdessa erässä: ensiksi temmattiin ne miehet, jotka pelastuvat kiistattomasti, ja viikon päästä temmattiin ne miehet, jotka eivät vielä ensimmäisen tempauksen jälkeen olleet riittävän puhtoisia mutta puhdistuivat viikon aikana. Itse lukeuduin jälkimmäiseen ryhmään siksi, että olin käyttänyt syntistä Internet-tietoverkkoa tempauspäivän aikana, mutta oltuani viikon ajan erossa tästä saatanallisuuden pesäkkeestä myös minut ylöstemmatiin. Naisia ei ylöstemmattu, koska niillä ei ole sielua.

 
Istuin alttarihuoneessa rukoilemassa, ja olin paastonnut neljätoista päivää, kun taloni yllä aukenivat taivaat, ja alas laskeutui kolmen väkevän kerubienkelin muodostama taistelujoukkue. He olivat katsoa kuin tulen liekit tahi hehkuva tulikivi, ja heidän johtajansa sanoi minulle leijonan ärjyntää muistuttavalla äänellä: "Profeetta Lehtomäki! Herra kaikkivaltiaan Abrahamin, Israelin ja Mooseksen Jumalan määräyksestä olemme tulleet noutamaan Teidät ylöstemmattavaksi!" Vastasin puhutteluun asianmukaisesti: "Asia selvä, herra ylikerubi!"
 
Ja niin minut nostettiin taivaaseen tulihehkuisessa pilvessä, jota taivaalliset ratsut perässänsä vetivät, ja vietiin Herran temppeliin, Hänen peljättävän valtaistuimensa eteen. Valtaistuinta ympäröi neljä peljättävää olentoa, joilla oli kullakin kuusi siipeä, ja ne olivat yltympäri ja sisältä silmiä täynnä, ja he toistivat lakkaamatta: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on". Itse Herra Jumalaa oli vaikeata katsoa hänen sokaisevasta kirkkaudestansa johtuen, mutta hän oli yltympäri täynnänsä silmiä ja lonkeroita, ja hänen tuhansista suistaan lähti kustakin kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen äänensä oli kuin paljojen vetten pauhina ja ukkosen jylinä. Lankesin välittömästi temppelin lattialle Herran suuruuden ja mahtavuuden edessä.
 
Ja Herra sanoi minulle: "Ihmislapsi, nouse jaloillesi, niin minä puhuttelen sinua! Minä olen Herra, Herra." Ja niin nousin jaloilleni, ja Herra jatkoi: "Ihmislapsi, minä lähetän sinut suomalaisten tykö, kapinallisten pakanain tykö, jotka ovat kapinoineet minua vastaan; he ja heidän isänsä ovat luopuneet minusta, hamaan tähän päivään asti. Nuo lapset, joilla on kovat kasvot ja paatuneet sydämet - niitten luokse minä sinut lähetän, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. Minä olen Herra, Herra."
 
Ja Herra, Herra jatkoi: "VIHERVASEMMISTOLAISET MÄDÄTTÄJÄT OVAT SAATANAN DEMONEIDEN AVUSTUKSELLA LÄPEENSÄ MÄDÄTTÄNEET SUOMEN KANSAN! ON KOITTANUT TUHON JA PUHDISTUKSEN AIKA, JA SINÄ, PROFEETTA SAKARIAS LEHTOMÄKI, OLET JOHTAVA TUOTA PUHDISTUSTA. MINÄ OLEN HERRA, HERRA."
 
"SILLÄ KATSO: MINÄ ANNAN TAIVAASTA LASKEUTUA TEIDÄN KÄSIINNE TAIVAALLISET RYNNÄKKÖKIVÄÄRIT, JOISTA EIVÄT PANOKSET LOPU KOSKAAN, JA NIILLÄ ON TEIDÄN HYÖKÄTTÄVÄ KAIKKEA MÄDÄTYSTÄ JA ILJETYSTÄ VASTAAN! MINÄ OLEN HERRA, HERRA."
 
"TUHOTKAA VÄLITTÖMÄSTI SUOMEN VALTAKUNNASTA JOKA IKINEN VIHERVASEMMISTOLAINEN MÄDÄTTÄJÄ, MOKUTTAJA, KUKKAHATTUTÄTI, FEMINISTI, ATEISTI, SODOMIITTI, GOMORRIITTI, KULTTUURIMARXISTI, POLYAMORISTI, KAUHISTUKSENTEKIJÄ, NOITUUDENTEKIJÄ, EPÄJUMALANPALVOJA, VÄÄRÄROTUINEN ALI-IHMINEN JA YLEENSÄKIN JOKA IKINEN SAATANALLISTEN PIRUJEN LÄPEENSÄ MÄDÄTTÄMÄ ROSKAIHMISENKUVATUS. MINÄ OLEN HERRA, HERRA. VAIN OIKEAMIELISTEN JUMALAN PALVELIJOIDEN TULEE JÄÄDÄ HENKIIN! VALLOITTAKAA MYÖS EDUSKUNTATALO JA TÄYTTÄKÄÄ SE SEURAAVASSA SUHTEESSA: 100 PAIKKAA TOTALITAARIDEMOKRAATEILLE, 50 PAIKKAA PERUSSUOMALAISILLE JA 50 PAIKKAA VAPAUSPUOLUELAISILLE. MINÄ OLEN HERRA, HERRA."
 
"JUURI NYT SUOMI TARVITSEE RAUTAISTA JOHTAJAA, JA SINUN, PROFEETTA SAKARIAS LEHTOMÄEN, TULEE ASTUA JOHTAMAAN SUOMEN KANSAA RAUTAISELLA OTTEELLA. KOOTKAA SOTAJOUKKO JA HYÖKÄTKÄÄ VÄLITTÖMÄSTI VENÄJÄLLE, JA LIITTÄKÄÄ KOKO ALUE AINA URAALIN VUORISTOON ASTI SUOMEEN, SILLÄ TEILLE MINÄ ANNAN OMAKSI SEN MAAN. MINÄ OLEN HERRA, HERRA."
 
Ja katso: käsi ojennettiin minua kohti, ja katso: siinä oli kirjakäärö. Ja Herra kaikkivaltias Jumala sanoi minulle: "SYÖ, MINKÄ TÄSSÄ SAAT; SYÖ TÄMÄ KIRJAKÄÄRÖ; JA MENE JA PUHU SUOMEN HEIMOLLE, JA KOKOA SIITÄ ULJAS SOTAJOUKKO". Ja niin minä avasin suuni, ja hän antoi tämän kirjakäärön syödäkseni, ja se oli suussani makea kuin hunaja.
 
Ja minä ylistin Jumalaa sydämeni pohjasta ja lauloin hänelle ponnekkaan virren suoraan sydämestäni, ja sen jälkeen kerubit palauttivat minut maan päälle. Enkelten kaikottua menin välittömästi kirjoittamaan kokemukseni ylös ja jakamaan sen koko Suomen kansalle, sillä Suomen kansan tulee kuulla tämä  profeetallinen sana ja varoitus.
 
VAVISKAA SIIS, KAIKENMOISET MÄDÄTTÄJÄT, SILLÄ LOPPUNNE ON TULLUT! JUMALAN SOTURIT TULEVAT TUHOAMAAN TEIDÄT! TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI, NIIN VOITTE VIELÄ PELASTUA! HALLELUJA!